Produsele pot fi returnate în termenul legal aplicabil (în general 14 zile calendaristice de la primirea coletului).
Returnarea produselor este posibilă doar dacă acestea sunt în aceeași stare în care au fost livrate, cu toate accesoriile și elementele cu care au venit.
Pentru a putea procesa un retur, este necesar ca:
produsul să nu fie deteriorat
produsul să nu fie folosit peste limitele utilizării normale necesare verificării
să fie returnat în ambalajul original (dacă este posibil)
să fie însoțit de toate accesoriile, componentele și documentele primite
Produsele care prezintă uzură, defecte provocate de client sau modificări neautorizate pot fi refuzate la retur.
Pentru a iniția returul, trimite-ne o solicitare în scris (prin email sau formular de contact) în care să menționezi:
numărul comenzii
numele complet
produsele pe care dorești să le returnezi
motivul returului (nu este obligatoriu, dar ajută la îmbunătățirea serviciilor)
După confirmarea solicitării vei primi instrucțiunile complete pentru expedierea produsului către noi.
Costul transportului pentru retur este suportat de client, cu excepția cazurilor în care produsul a fost livrat greșit sau defect din vina noastră.
După recepția și verificarea produselor returnate, suma aferentă va fi rambursată prin virament bancar în contul pe care ni-l comunici în scris.
Termenul standard de procesare a rambursării este de până la 14 zile calendaristice de la confirmarea recepției returului.